دکتر علی خویه مشاور و مدرس بازاریابی پارتیزانی چریکی
 
تاریخ : پنجشنبه بیست و دوم مهر ۱۴۰۰

 

بخش اول : معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

  • مدرس دانشگاه،
  •  دارای بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
  • مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
  • عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
  • دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی  به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
  • دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
  • مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و  شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
  • ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
  • سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
  • مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
  • عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
  • دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

 

برخی از خدمات گروه:

  • ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
  • اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
  • مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
  • مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی
  • دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،
  • اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب،
  • راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین ت ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران،
  • بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید،
  • بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی،
  • ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادیفروش،
  • اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
    و ….
     

 
ارسال توسط علی خویه- مدیریت پارتیزانی و چریکی
نظر بدهید
مشاور مدیر عامل در زمینه های مدیریت،HRو CRMو بازاریابی، فروش، تبلیغات، ارتباطات، روابط عمومی و برند
 
تاریخ : سه شنبه هشتم اسفند ۱۳۹۶
کانال های تلگرام استاد علی خویه صفحه اینستاگرام استاد علی خویه علی خوبه www.alikhoobeh.ir
ساعت | نوشته ‌شده به دست مشاور مدیریت، مدرس بازاریابی، مشاور فروش | ( نظر بدهید )
رای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.

 

ایمیل:

DrKhooyeh@gmail.com

2

 


برچسب‌ها: مشاور بازاریابی, مشاوره فروش, مشاوره راهکارهای افزایش فروش, مشاوره مهندسی فروش
 
ارسال توسط علی خویه- مدیریت پارتیزانی و چریکی
نظر بدهید
بازاریابی چریکی
 
تاریخ : جمعه هفدهم دی ۱۳۹۵
برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
6940343109_8e0633088e_b

بازاریابی چریکی Guerrilla Marketing

 

– اصول اساسی بازاریابی چریکی

۱- منابع خود (زمان، مکان، افکار) را برای دستیابی به برتری موقتی متمرکز نمایید.

۲- به جای فروش محصول به تنهایی، ایدئولوژی را نیز همراه با محصول به فروش برسانید.

۳- الگوهای برقرار شده را شناسایی کرده، آن ها را تحلیل نمایید و سپس بر آنها فائق آیید.

۴- در جستوجوی همکاری و اشتراک مساعی ( هم افزایی ) باشید.

۵- تلاش نمایید تا از تمامی فیلترهای آگاهی و دریافت قرار گرفته در گروه هدف خود عبور کرده و مفهموم را برسانید.

۶- از مسیر مستقیم حرکت نکنید؛ تلاش نمائید مسیرهای انحرافی که ارائه دهنده راه حل های جایگزین هستند پیدا کنید.

۷- به جای سنگر و دژ مستحکم ساختن سعی کنید انعطاف پذیر و فرز و چابک باشید.]۳[

با نگریستن به این اصول، می توان جنبه های گوناگونی را یافت که از استراتژی های بازاریابی استاندارد” فاصله زیادی ندارند. برخی جوانب، هرچند دارای رویکردهای کاملا متفاوتی هستند، برای نمونه در جستجوی برتری موقتی بودن، یعنی عدم غلبه داشتن بر توجه مشتری در تمام زمان ها از طریق یک فعالیت بازاریابی خاص، و در مقابل تلاش مبتنی بر ایدئولوژی، یعنی تلاش نکردن برای فروش مستقیم خود کالا می باشد.]۲[

 

 

۲-۳- نگاه راهبردی به بازاریابی چریکی

در تعریف سنتی؛ بازاریابی استراتژیک، سیستمی جامع از تعادل میان فعالیت های سودآور در کسب و کار، طراحی شده برای برنامه ریزی، قیمت، ترفیع و توزیع کالای رضایت بخش و خدمات مشتریان در یک محیط رقابتی است.

این تعریف در تعامل با موسساتی است که برای بدست آوردن اهدافی مانند: محافظت از رشد بازار فعلی و پیشتاز بودن در بازارهای جدید با محصولاتی که مشکلات مشتریان را حل و رضایت آنان را جلب می کند، به طور جدی هم سو است.[۵۵ [

سازمانی که پیگیری استراتژی بازاریابی چریکی را انتخاب می کند. به این مسئله آگاه است که بازاریابی یک فرایند و نه یک رویداد است. لوینسون، یک حمله بازاریابی گام به گام را مطرح می سازد که به پارتیزان[۱] کمک می کند تا در  جنگ های واقعی، برای تولید سود برنده شود.

گام (۱): بازار را جستجو کنید. این امر در گرو جستجوی بازار، محصول، خدمت، گزینه های رسانه ای، رقابت، مشتریان، تکنولوژی و مزیت های است که این عوامل می توانند حاصل سازد.

گام (۲): فهرستی از سودها و مزیت ها بنویسید. با این فهرست شرکت مزیت های رقابتی خود را تعریف می کند. این ویژگی منجر به اتخاذ تصمیمات در مورد ت اصلی برنامه بازاریابی می شود.

گام (۳): حربه های بازاریابی را که شرکت در حملات خود به کار خواهد گرفت، انتخاب کنید.

گام (۴): برنامه بازاریابی طراحی کنید. بر اهداف بازاریابی شرکت جهت دستیابی تمرکز کنید. مشتمل بر استراتژی های خلاقانه» که به طور اجمالی برای ارسال پیام به بازارهای هدف به کار گرفته می شوند.

گام (۵): یک تقویم بازاریابی چریکی ایجاد کنید و بر آن متعهد بمانید.

گام (۶): اصلاحات و تنظیماتی را با شرکای بازاریابی به شکل ترکیبی اعمال کنید.

گام (۷): حمله بازاریابی را با اجرای حربه ها آغاز کنید.

گام (۸): حمله را حفظ و پشتیبانی کنید، تا آنجا که با کسب اطمینان کاملی که مورد نیاز چریکها جهت پیروزی است به نتیجه برسید.

گام (۹): حمله را ارزیابی و سنجش کنید. سنجش اثربخشی بازاریابی امری حیاتی است و اگر سازمانی آمار و ارقام را به اطلاعات بدل کند، می تواند اثربخشی بودجه بازاریابی را چند برابر کند.

گام (۱۰): حمله را در کلیه حوزه ها و زمینه ها بهبود بخشید. هرگز تغییر و تحول ایجاد نکنید، در عوض بهبودهایی را صورت دهید.]۳[

 

جدول ۱ : تفاوتهای بازاریابی چریکی و سنتی

بازاریابی چریکی بازاریابی سنتی
سرمایه گذاری اولیه زمان، انرژی و تصویرسازی ذهنی است. پول و سرمایه را در فرایند بازاریابی سرمایه گذاری می کند.
در کسب و کارهای کوچک به کار می رود. برای کسب و کارهای بزرگ به کار می رود.
سنجش اولیه مربوط به سود است. موفقیت از طریق میزان فروش اندازه گیری می شود.
بر مبنای علم روانشناسی و قوانین رفتار انسانی است. بر مبنای تجربه و قضاوت و درگیر حدس و گمان است.
بازاریابی را به صورت فزاینده قابل کنترل معرفی میکند. در رمز و راز پوشیده شده است.

[۱] – پارتیزان به بازاریابی اطلاق می شود که از اصول بازاریابی چریکی پیروی می کند.

 
 
علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین ت ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

دکتر علی خویه مشاور و مدرس بازاریابی چریکی پارتیزانی

دکتر علی خویه مشاور و مدرس بازاریابی و فروش چریکی پارتیزانی خلاق تبلیغات چریکی

دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی پارتیزانی چریکی

های ,بازاریابی ,  ,ها ,گام ,مشاوره ,علی خویه ,بیش از ,telegram me ,ها و ,می کند ,خویه مدیریت پارتیزانی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش کسب و کار اینترنتی bisunbisun خرابِ عشق معلم لینک سایت پیش بینی فوتبال seoonpage interesting things تکنوتاو کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز مرجع فروش انواع فایل های علمی و آموزشی